1. Parduotuvėje www.perkuNIBE.lt įsigyti prekes turi teisę fiziniai ir juridiniai asmenys.
1.1. Registruotas klientas turi teisę pirkti juridinio asmens vardu: perkant, pristatymo informacijoje užtenka užpildyti juridinio asmens duomenis, kurie yra reikalingi formuojant PVM sąskaitą-faktūrą;

2. Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą.
2.1. Registruojantis būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą: tai reikalinga ne tik pristatant prekes, bet taip pat formuojant PVM sąskaitą-faktūrą už įsigytas prekes;
2.2. Registruojantis būtina nurodyti savo kontaktinį telefono numerį. Prieš išsiųsdami užsakymą perkuNIBE.lt komanda gali kreiptis papildomos informacijos užsakymui patikslinti;
2.3. Pateikus neteisingus duomenis, kliento galimybės naudotis www.perkuNIBE.lt svetaine gali būti ribojamos.

3. Klientas atsako už pristatymo informacijos tikslumą:
3.1. Labai prašome visada nurodyti teisingą pristatymo adreso pašto kodą. Savo pašto kodą galite rasti www.post.lt;
3.2. Pateikus netikslią (ar klaidingą) informaciją, perkuNIBE.lt komanda neatsako už galimus pristatymo nesklandumus, o taip pat turi teisę reikalauti atlyginimo už pakartotinį pristatymą dėl neteisingai nurodytos pirkėjo informacijos.

4. perkuNIBE.lt užtikrina savo lankytojų duomenų saugumą.
4.1. Kliento duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Įsipareigojame, kad duomenys, keliaudami tarp kliento kompiuterio ir serverio, nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių.

5. perkuNIBE.lt pasilieka teisę:
5.1. Koreguoti puslapyje esančią informaciją: prekes, prekių aprašymus, kainas ir taisykles. Atsiradus naujiems parduotuvės www.perkuNIBE.lt taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
5.2. Riboti klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybę naudotis šia svetaine;
5.3. Asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus;
5.4. Reikalauti atlyginti užsakymo transportavimo išlaidas, jei klientas vienašališkai atšaukia vykdomą užsakymą, taip pat prekės keitimo atvejais;
5.5. Reikalauti, kad remiantis Lietuvos Respublikos CK 6.367 straipsniu prekės būtų gražintos kliento sąskaita arba klientas atlygintų gražinimo (pristatymo) paslaugas;
5.6. Iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida. 

Apmokėjimas

www.perkuNIBE.lt atsiskaityti galite Jums patogiausiu būdu:
• elektronine bankininkyste
• mokėdami pavedimu
• išsimokėtinai Lizingu

Papildomi mokesčiai ir sąlygos

 – Atsiskaitant elektroninės bankininkystės pagalba papildomi mokesčiai www.perkuNIBE.lt internetinėje svetainėje netaikomi. Atsiskaitant per elektroninę bankininkystę, Jums bus nuskaičiuotas mokestis, lygus bankinio pavedimo mokesčiui banko viduje.
– Atsiskaitant bankiniu pavedimu papildomi mokesčiai www.perkuNIBE.lt internetinėje svetainėje netaikomi. Mokant bankiniu pavedimu Jums papildomai bankas nuskaičiuos mokestį, lygų bankinio pavedimo mokesčiui banko viduje arba į kitą banką, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
– Įsigyjant prekes išsimokėtinai, SB Lizingas pagalba, papildomi mokesčiai www.perkuNIBE.lt internetinėje svetainėje netaikomi. Lizingo paslaugos kaina (palūkanos, sutarties mokestis) priklauso nuo laikotarpio, kuriam perkate prekę.

Prekių pristatymas

Visas www.perkuNIBE.lt užsakytas prekes pristatysime tiesiai į namus, Jūsų nurodytu adresu, visoje Lietuvoje.
Prekių pristatymas – NEMOKAMAS!
Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8:00-18:00 val. Dėl krovinių pristatymo šeštadienį reikia derintis atskirai.
Visi www.perkuNIBE.lt užsakymai klientams pristatomi per 3-5 darbo dienas (kai įranga yra sandėlyje Lietuvoje). Išimtiniais atvejais užsakymo pristatymo terminas gali pailgėti iki 20-25 darbo dienų, tačiau apie tokią išimtį perkuNIBE.lt atsakingas asmuo informuoja telefonu arba el. paštu po užsakymo gavimo.
Renkantis prekę visada rekomenduojame pasiskambinti ir pasitikslinti dėl norimos prekės pristatymo terminų.
Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės priimti negalėsite, tuomet pildydami Pirkėjo duomenis, laukelyje „Papildoma informacija”, nurodykite asmens kontaktinius duomenis, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

Garantijos sąlygos

Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje www.perkuNIBE.lt parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Jeigu turėsite kokių nors problemų dėl prekių kokybės, rekomenduojame kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus (Lietuvoje oficialus NIBE atstovas UAB „Ekoklima”, kurių kontaktinę informaciją rasite www.perkunibe.lt kontaktų puslapyje.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas. Pirkimo sąskaita faktūra prilyginama garantiniam talonui.
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus. Garantijos galiojimo laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
SVARBU: Įsigyjant prekes internetu, Jūsų pirkimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią gaunate kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu. 

NIBE šilumos siurblių garantiją įgyvendina oficialus NIBE Energy Systems atstovas Lietuvoje UAB “Ekoklima”.

Garantijos sąlygos ir aptarnavimas galioja tik Lietuvoje pirktiems ir eksploatuojamiems NIBE šilumos siurbliams.

Grąžinimas

Įsigijus prekių internetu, Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties pranešdami apie tai el. paštu: info@perkunibe.lt, arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu: Smeltaitės 99B, Klemiškės II k., Klaipėdos rajonas per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti mums prekę atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus Kontaktų skiltyje nurodytais kontaktais.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Pinigai už prekę grąžinami per 10 d.d. 
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
– grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
– prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
– grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir prašymą grąžinti prekę, nurodant grąžinimo priežastį.